PRZEMAWIAJĄ ZA NAMI EFEKTY

O nas

Początki

Historia naszego zespołu sięga roku 2014, kiedy to grupa osób na co dzień zajmująca się różnymi zadaniami z zakresu SEO, reklam AdWords oraz Social Mediów, postanowiła połączyć siły w celu wymiany doświadczeń oraz zapewnienia szerszego spectrum usług dla swoich dotychczasowych klientów. Czas pokazał, że ta koncepcja sprawdziła się w stu procentach, o czym świadczą świetny feedback oraz ciągle rosnąca ilość nowych projektów. 

Początki Yards
Przyszłość Yards

Przyszłość

W roku 2018, uznaliśmy że należy zrobić kolejny krok, dlatego powołaliśmy do życia Yards Agency. Od tej pory nasze usługi mogą być kojarzone z jedną marką, która w sposób kompleksowy podejmuje działania stale zwiększające przychody naszych klientów, których liczba sięgnęła już ponad osiemdziesięciu.

Wykorzystywane technologie

Nasz zespół

Hubert Kriger
Hubert Kriger

Head of Sales

Paulina Maciszewska
Paulina Maciszewska

Account manager

Michał Morciński
Michał Morciński

SEO specialist

Piotr Maliński
Piotr Marciniak

SEM / DEV specialist

Marta Grecka
Marta Grecka

Social media specialist

Karol Wolny
Karol Wolny

SEM / social media

Osoby współpracujące

Paweł Gontarek
Paweł Gontarek

SEO specialist

Dawid Wydra
Dawid Wydra

Certified Google Ads specialist

Szymon Słowik
Szymon Słowik

UX / SEO specialist

Pracujemy dla

Czy wiesz, że...

Wyszukując w Google bądź innej wyszukiwarce określone hasło, wyświetlona zostaje lista stron internetowych, które zaindeksowane zostały jako najlepiej pasujące do danego wyrażenia. Lista wyników nie jest jednak przypadkowa. Osiąganie jak najwyższych pozycji wymaga szeregu działań oraz standardów które musi wdrożyć webmaster, aby jego strona pojawiała się na coraz wyższych pozycjach. Czynności te nazywane są pozycjonowaniem.

Obecnie trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie sklepu internetowego bądź innej tematycznej witryny bez dodatkowego wspomagania. Najpotężniejszą z wyszukiwarek jest oczywiście Google. O skali jej możliwości i zasięgu może świadczyć awaria z 2013 roku, kiedy serwisy Googla były niedostępne przez 5 min.  W tym czasie ruch w CAŁYM Internecie spadł o 40%. To niemal połowa. Połowa całego ruchu w Internecie. Bez wątpienia mamy tu do czynienia z DUŻYM graczem. Co minutę, na całym świecie, ma miejsce 2,3 miliona wyszukiwań. Daje to zawrotną liczbę 3,5 miliarda wyszukiwań dziennie. W roku 1995, gdy Google dopiero raczkowało, liczba ta wynosiła 500 tysięcy… Bardzo ciekawy jest fakt, że ok 16 do 20% zapytań, są to frazy użyte po raz pierwszy. Jak więc Google znajduje odpowiedzi, skoro nikt wcześniej nie pytał o daną rzecz? Odpowiedź brzmi, dzięki rozbudowanemu indeksowaniu które jest realizowane przez Robota Google tzw. Googlebota. Jest to program, który przechodząc przez poszczególne strony internetowe za pomocą odnośników, indeksuje je w celu stworzenia indeksu dla wyszukiwarki Google. Webmaster danej strony internetowej, może zdecydować jakie informacje mają być dostępne dla Googlebota lub innego robota odwiedzającego stronę. Dokonuje się tego za pomocą pliku robots.txt w którym zawierane są odpowiednie instrukcje. Robot google działa w dwóch trybach: dokonuje tzw. deep crawl i fresh crawl. Deep crawl czyli “głębokie pełzanie” polega na przechodzeniu przez każdy link jaki robot znajdzie na badanych przez siebie stronach i dodaniu do indeksu jak największej liczby tychże linków. Ten proces jest wykonywany cyklicznie, mniej więcej raz w miesiącu. W trybie fresh crawl, googlebot surfuje po sieci i odwiedza strony które ulegają częstym aktualizacjom w zależności od tego jak często ulegają zmianom.

źródła: Search Engine Journal; Amazee Metrics; Internet Live Stats