PRZEMAWIAJĄ ZA NAMI EFEKTY

Oferta Yards

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie (często określane mianem SEO: Search Engine Optimization) to złożony i długofalowy proces.

Którego celem jest wyświetlenie pozycjonowanej strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google, bądź innej wyszukiwarki internetowej. Profesjonalnie prowadzone SEO to działania ingerujące zarówno w treść danej strony internetowej, jak i szereg czynności zewnętrznych.

Dowiedz się więcej
Pozycjonowanie

Reklamy Google

Reklamy Google czyli Google Ads (dawniej Adwords) to nic innego jak system reklam w formie linków sponsorowanych.

Często też reklam produktowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google oraz sieciach partnerskich. Jest to druga poza SEO, grupa działań wchodząca w skład SEM (Search Engine Marketing) czyli marketingu internetowego.

Dowiedz się więcej
Reklamy Google

Social Media

Social Media - niewiele osób zdaje sobie sprawę, że facebook czy instagram są równie potężnym medium reklamowym co wyszukiwarka Google.

W Polsce z facebooka korzysta ponad 16 mln osób o bardzo zróżnicowanym wieku, wykształceniu czy zainteresowaniach. To ponad 40% wszystkich ludzi w naszym kraju. Daje to olbrzymie możliwość w profilowaniu reklam do wąskiego grona odbiorców, potencjalnie najbardziej zainteresowanych danym produktem bądź usługą.

Dowiedz się więcej
Social Media

Czy wiesz, że...

Jedna na sześć osób na świecie korzysta z Google. I nie chodzi tu o ludzi mających dostęp do Internetu. Chodzi o ogół populacji. To naprawdę spora liczba - ponad miliard mieszkańców Ziemi. Nie bez powodu, słowo “googlować” stało się synonimem wyszukiwania haseł w wyszukiwarce. Na przestrzeni lat, ludzie nauczyli się uznawać wyniki wyszukiwania za tym trafniejsze, im wyżej zostały wyświetlone w oknie wyszukiwania. Przeprowadzone badania wykazały, że pierwsze pięć pozycji na liście wyników zgarnia 70% wszystkich kliknięć. Oznacza to, iż pozycja Twojej strony w wyszukiwarce, ma niebagatelne znaczenie na ruch na generowany na niej ruch.

10% osób szukających określonej rzeczy w wyszukiwarce, potrzebuje bardzo szczegółowych treści. Algorytm Google doskonale zdaje sobie z tego sprawę, dlatego da się zauważyć wyraźną korelację pomiędzy ilością wartościowych treści a pozycją danej witryny w rankingu wyszukiwarki. Najbardziej popularne strony internetowe posiadają ponad 35 tys. słów i generują ponad 800 linków. Google zdecydowanie preferuje długie i starannie napisane treści kosztem tych krótszych i powierzchownych. Nie warto zatem być leniwym prowadząc blogi firmowe. Artykuły które posiadają ponad 1000 słów, są postrzegane bardzo korzystnie w kontekście SEO. Obecnie ponad połowa wszystkich zapytań do Google jest realizowana z urządzeń mobilnych takich jak smartfony i tablety. Nie jest to zaskoczeniem, ponieważ urządzenia te stały się nowym podstawowym narzędziem do komunikacji i wyszukiwania informacji. Według The Verge, urządzenia mobilne generują więcej wyszukiwań w wyszukiwarce niż kiedykolwiek wcześniej i trend ten ma się utrzymywać w najbliższej przyszłości. W związku z tym Google przykłada coraz większą wagę do tego, aby strony internetowe wykazywały zgodność oraz ponadprzeciętną funkcjonalność na urządzeniach mobilnych. Jeśli Twoja strona nie prezentuje się dobrze na ekranie smartfona lub tabletu - działaj! Jeśli tego nie zrobisz, Google bez skrupułów obniży ranking Twojej strony.

źródła: The Verge; Think With Google; Results Driven SEO; Search Engine Watch