Oferta Yards

Pozycjonowanie

Grupa odpowiedzialna za SEO w Yards

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie (często określane mianem SEO: Search Engine Optimization) to złożony i długofalowy proces, którego celem jest wyświetlenie pozycjonowanej strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania Google, bądź innej wyszukiwarki internetowej. Profesjonalnie prowadzone SEO to działania ingerujące zarówno w treść danej strony internetowej, jak i szereg czynności zewnętrznych.

Jako firma którą charakteryzuje profesjonalizm oraz dbałość o szczegóły, ofertę dla każdego klienta szyjemy na miarę. Każda branża ma swoje specyficzne i indywidualne cechy, dlatego bardzo ważne jest aby przed zaprezentowaniem klientowi oferty, dobrze zapoznać się z rodzajem jego działalności oraz oczekiwaniami. 

Niemniej, w odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, jesteśmy w stanie zaprezentować orientacyjny cennik będący punktem wyjściowym każdej wyceny.

Wybierz pakiet

Pakiet
MINI
Pakiet
STANDARD
Pakiet
MAXI

Umowa bezterminowa z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia

Audyt treści na stronie

Audyt kodu witryny

Raportowanie do 10 fraz

Budowa bazy wartościowych linków zwrotnych

Stała opieka specjalisty

Uruchomienie wizytówki Google

Monitorowanie działania strony

Analizy optymalizacyjne serwisu wraz z wdrażaniem zaleceń do 5 godzin roboczych

Analizy użytkowników i źródeł ruchu

Analizy konwersji

Umowa bezterminowa z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia

Audyt treści na stronie

Audyt kodu witryny

Raportowanie do 10 fraz

Budowa bazy wartościowych linków zwrotnych

Stała opieka specjalisty

Uruchomienie wizytówki Google

Monitorowanie działania strony

Analizy optymalizacyjne serwisu wraz z wdrażaniem zaleceń do 5 godzin roboczych

Analizy użytkowników i źródeł ruchu

Analizy konwersji

Umowa bezterminowa z 1 miesięcznym okresem wypowiedzenia

Audyt treści na stronie

Audyt kodu witryny

Raportowanie do 10 fraz

Budowa bazy wartościowych linków zwrotnych

Stała opieka specjalisty

Uruchomienie wizytówki Google

Monitorowanie działania strony

Analizy optymalizacyjne serwisu wraz z wdrażaniem zaleceń do 5 godzin roboczych

Analizy użytkowników i źródeł ruchu

Analizy konwersji

od 600 zł
netto miesięcznie

od 800 zł
netto miesięcznie

od 1200 zł
netto miesięcznie

Wybieram Wybieram Wybieram

W trosce o naszych klientów oferujemy dwa modele rozliczeń

Prepaid w którym klient może zrezygnować w każdym momencie kampanii,

oraz roczną umowę, przy wyborze której nie pobieramy opłaty startowej.

Wykorzystywane technologie

SERP (Search Engine Results Page) to strona wyświetlająca wyniki wyszukiwania prezentowane dla danego słowa lub frazy wpisanej w wyszukiwarkę internetową. SERP można podzielić na kilka części: pierwsza zawiera wyniki organiczne (tzw. naturalne), druga to wyniki płatne (tzw. Reklamy PPC – Pay Per Click). Wyświetlanie naszej strony internetowej w pierwszej lub drugiej części, uzależnione jest od wyboru określonej strategii promocji witryny www. Istnieje również, tak zwana pozycja 0. Jest to miejsce znajdujące się nad wynikami płatnymi, mimo wszystko jest to pozycja darmowa.

Osiągnięcie jej możliwe jest dzięki mechanizmowi Direct Answers, który w Polsce został uruchomiony w kwietniu 2016 roku. Direct Answers to krótkie i bezpośrednie odpowiedzi na na pytania dotyczące danej frazy, zaczynające się od słów: „co to jest?”, „jak zrobić?”, „jak wykonać?”, „kiedy?”, „gdzie?”, „dlaczego?”. Dzięki odpowiednio przygotowanemu tekstowi naszej strony internetowej, który będzie zawierał stosowną „regułkę” wewnątrz, możliwe jest wyświetlenie danego cytatu jako  definicji dla stosownego zapytania. W efekcie, tekst znajdujący się na naszej stronie internetowej, zostaje wyświetlony nad wynikami płatnymi, bezpośrednio linkując do naszej witryny, a my nie płacimy za to ani grosza. Direct Answers są jednym z elementów strategii mobile first, poprzez którą Google stara się dostosować swoją funkcjonalność do ciągle rosnącej liczby urządzeń mobilnych.

Bardzo ciekawym zagadnieniem jest RankBrain. Jest to część głównego algorytmu Google, zdolna do „uczenia się” wcześniejszych zachowań internautów. RankBrain działa w oparciu o sztuczną inteligencję (AI), a jego zadaniem jest „odczytywanie” kontekstu w jakim użytkownik  wyszukiwarki szuka konkretnego hasła. Pozwala to znacznie lepiej dopasować wyniki wyszukiwania do faktycznych oczekiwań internauty. Wprowadzenie tego mechanizmu, jest elementem strategii giganta z Mountain View, polegającej na zmniejszeniu nacisku na słowa kluczowe przy tworzeniu rankingu, a nakierowanie go na naturalny język użytkowników.

Źródło: Google Inc.

Kontakt