OFERTA YARDS

Reklamy Google

Reklamy Google

Reklamy Google

Reklamy Google czyli Google Ads (dawniej Adwords) to nic innego jak system reklam w formie linków sponsorowanych czy reklam produktowych wyświetlanych w wyszukiwarce Google oraz sieciach partnerskich.

Jest to druga poza SEO, grupa działań wchodząca w skład SEM (Search Engine Marketing) czyli marketingu internetowego.

Google Ads posiada szereg zalet takich jak np. modele rozliczeń (w formie PPC czy CPM), w których bezpośrednio kontrolujemy nasze wydatki na reklamę oraz skuteczność kampanii. W przeciwieństwie do pozycjonowania, efekty naszych wydatków widać już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii.

Wybierz pakiet

 
 
Pakiet
START
Pakiet
MINI
Pakiet
STANDARD
Pakiet
GOLD
Pakiet
PLATINUM

Budżet miesięczny przeznaczony na kliknięcia

500 zł

1000 zł

1500 zł

2500 zł

pow 5000 zł

Opłata startowa

0,00 zł

150 zł

200 zł

250 zł

500 zł

Opłata miesięczna za prowadzenie kampanii

200 zł

350 zł

400 zł

600 zł

1500 zł

  Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram Wybieram

W trosce o naszych klientów oferujemy dwa modele rozliczeń

Prepaid w którym klient może zrezygnować w każdym momencie kampanii

oraz roczną umowę, przy wyborze której nie pobieramy opłaty startowej.

Wykorzystywane technologie

Czy wiesz, że...

Ponad 97% przychodów Google pochodzi z kanałów reklamowych. Świadczy to o skali i wizji przyświecającej powstawaniu największej obecnie wyszukiwarki na świecie. Google od samego początku stawiało na model oparty na zyskach z reklam, w zamian za brak jakichkolwiek opłat za korzystanie z pozostałych usług. Z czasem obecność w wynikach wyszukiwania stała się czynnikiem kluczowym dla wielu firm i jest tak do dzisiaj. 

Średni współczynnik klikalności (CTR), wyrażający stosunek ilości kliknięć w reklamę to ilości wyświetleń tejże reklamy, dla wszystkich reklam Google Ads wynosi 1,91%. Dla reklamy znajdującej się na pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania jest to już 7,94%. To ogromna różnica z perspektywy generowania ruchu na stronie internetowej reklamodawcy. W przypadku systemu rozliczeń PPC (Pay Per Click), opłata za reklamę jest naliczana za każde kliknięcie w tą właśnie reklamę. Wysokość stawki za każde kliknięcie jest uzależniona od pozycji w wyświetlanych wynikach dla danych słów kluczowych, ta natomiast ustalana jest na zasadzie licytacji pomiędzy zainteresowanymi reklamodawcami. Największe ceny osiągają słowa kluczowe dla branż takich jak finanse i ubezpieczenia. Stawki za słowo kluczowe dla ubezpieczeń osiągają poziom ponad 50 dolarów za kliknięcie. Cały sektor ubezpieczeń i finansów, wydał na AdWords w roku 2011, ponad 4 miliardy dolarów. Wydawać by się mogło, że to ogromne nakłady na reklamę. Kwota ta jednak niknie na tle aktywności ekonomicznej wygenerowanej dzięki tym reklamom oraz całemu mechanizmowi wyszukiwania – w 2011 było to 80 miliardów dolarów w samych tylko Stanach Zjednoczonych. Pozostając w temacie roku 2011, Amazon wydał na AdWords, w tym właśnie roku, 55,2 miliona dolarów. Panuje powszechna opinia, że organiczne wyniki wyszukiwania, są bardziej wartościowe od płatnych. Jest w tym dużo racji, natomiast należy pamiętać, że 89% ruchu generowanego przez reklamy Google Ads, nie jest zastępowany przez wyniki organiczne w momencie zawieszenia kampanii reklamowej.

źródła: Google Research, Search Engine Watch, Google Investor Relations, Business Insider

Kontakt