PRZEMAWIAJĄ ZA NAMI EFEKTY

Portfolio

i wiele innych...

Referencje

Case studies

Giacomo Conti to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa.

Giacomo Conti oferuje szeroki wachlarz mody męskiej, szczególnie w jej klasycznym wydaniu, a więc garnitury, marynarki, płaszcze, koszule, swetry, ale również obuwie oraz akcesoria takie jak np. krawaty czy paski.

Szczegóły współpracy
Yards z Giacomo Conti
megakoszulki.pl to dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa.

Sklep internetowy Megakoszulki.pl został stworzony w roku 2013 przez Reflect Group w odpowiedzi na zainteresowanie klientów indywidualnych, koszulkami z niebanalnymi nadrukami, niedostępnymi w tradycyjnych sklepach.

Szczegóły współpracy
Yards z megakoszulki.pl

Czy wiesz, że...

Połowa konsumentów którzy dokonali lokalnego wyszukiwania na smartfonie, odwiedziła dany sklep jeszcze tego samego dnia. Dla porównania tylko 34% wyszukiwań na tablecie bądź komputerze osobistym zakończyła się wizytą w sklepie. Świadczy to o tym, że informacje których szukamy “w biegu” a więc najczęściej za pośrednictwem smartfona Niemal jedna piąta (18%) lokalnych wyszukiwań z urządzeń mobilnych prowadzi bezpośrednio do sprzedaży. Nieważne do jakiej grupy osób na świecie chce się trafić z reklamą, Google jest zdecydowanie na szczycie, posiadając 82% rynku. 

Wyjątkiem są tylko Chiny i kilka innych państw nie do końca “wolnych” gospodarczo. Ale właściwie, jak duży jest Internet sam w sobie? Tego dokładnie nie wie nikt, ponieważ jest to niezmiernie trudne do zbadania. Szacuje się, że Internet w obecnej formie, ukształtowany w roku 1989 zgromadził do dnia dzisiejszego ponad 1 miliard, 805 milionów stron WWW. To jedna strona internetowa przypadająca na każdego mieszkańca Chin i jeszcze trochę więcej. Obrazuje to niesamowity wzrost liczby witryn na przestrzeni lat - w roku 1993, Internet zawierał zaledwie 623 strony internetowe. Nic nie wskazuje na to, aby wzrost liczby witryn miał w najbliższej przyszłości wyhamować. Oznacza to, że coraz więcej podmiotów przeniesie swoją działalność do świata wirtualnego. Stworzy to dodatkowe zapotrzebowanie na usługi takich agencji jak nasza, oferujących kompleksowe rozwiązania w dziedzinie pozycjonowania (SEO), reklam w wyszukiwarkach (AdWords), czy też kompleksowej obsługi social mediów. Generalnie zauważalne jest przesuwanie się punktu ciężkości globalnego marketingu w stronę e-marketingu. Decyduje o tym jeden zasadniczy czynnik - efektywność. Żaden inny format reklamy, czy to reklama telewizyjna, radiowa czy prasowa, nie odznacza się taką skutecznością w generowaniu przychodów w stosunku do nakładów na reklamę. Dzieje się tak, ponieważ reklamę w Internecie można targetować czyli nakierować na określoną grupę odbiorców która będzie potencjalnie najbardziej zainteresowana produktem lub usługą którą oferujemy.

źródła: Search Engine Land; Search Engine Journal; Phoenix Online Media; Business 2 Community; Mediative; Convirza